Famílies, com ja sabeu, l’AMPA som una associació sense afany de lucre formada per pares i mares d’alumnes del centre que intentem col·laborar i contribuir en la millora educativa de la nostra escola col·laborant de forma activa i dialogant amb la comunitat educativa.
Per fer-ho, necessitem de la vostra col·laboració, ja sigui participant en les reunions mensuals que fem o col·laborant activament en les activitats que organitzem conjuntament amb l’escola i sobretot, fent-vos socis!
Per aquest curs 2017-2018 la quota serà de 30€ per família amb la opció d’ampliar la quota les famílies que ho desitgeu*.
Aprofitem per informar-vos que els cobraments de les quotes d’aquest curs, serà efectuat a principis de novembre.
Les famílies que ja sou sòcies i no voleu canviar de modalitat ni heu canviat d’entitat bancària, no cal que feu res; fins l’octubre no es faran efectius els cobraments (ja us avisarem), i per a les noves famílies o per a totes aquelles que hagueu fet algun canvi de dades o vulgueu canviar la modalitat, ens haureu d’entregar el nou full de soci degudament emplenat.
Descarrega’t el full d’inscripció aquí!
L’AMPA la formem tots i totes i els nostres fills se’n beneficien.
Feu-vos hi presents!
Què fem l’AMPA?
- Actuem d’interlocutors entre les famílies, l’equip directiu i el professorat.
- Canalitzem la veu de les famílies en la comunitat educativa col·laborant-hi amb entesa.
- Administrem i gestionem els recursos que entre tots els associats aportem per organitzar activitats i serveis (menjadors escolars, activitats extraescolars, servei d’acollida, casals…).
- Col·laborem amb projectes educatius dins dels horaris lectius com la biblioteca, l’hort, el pati, etc
*Nova quota aprovada en Assemblea General Ordinària el 26-04-17